Wednesday, April 2, 2008

Adevarul despre Tratatul cu Ucraina. Basescu versus Constantinescu.

Adevarul despre Tratatul cu Ucraina. Basescu versus Constantinescu.




Adevarul despre Tratatul cu Ucraina din 1997 - Basescu versus Constantinescu


in 1997 presedintele Basescu era ministrul transporturilor in guvernul care a negociat Tratatul. Daca a avut ceva de comentat de ce nu a facut-o atunci ?

asta spune "moldoveanul" Emil Constantinescu, asta spun "kazahii" lui Patriciu, "moldovenii" lui Vantu si "umanistii" lui Voiculescu pe toate canalele media controlate de Alianta PNL - AP (apropo, vor fuziona in aprilie) in combinatie cu restul amestecaului UDMR-PRM-PSD-PC-etc

a plasa vinovatia in carca lui Basescu pentru Tratatul semnat in 1997 de Milu este ceva cu adevarat pervers si demn de cel mai tare PR negru.

aici pe internet, nu se afla insa doar specii de papagalii indopati de troica care controleaza antene mediafaxzuri si un teanc de alte publicatii si posturi tv si radio.

haideti sa examinam putin bucata asta de eveniment recent si sa vedem cum sta treaba pe bune - folosind mijloacele deschise de studiu si logica elementara

pentru inceput iata trimiterile si linkurile privind Tratatul


http://www.mae.ro/index.php?unde=doc&id=26108

http://www.mae.ro/index.php?unde=doc&id=29226

http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act?ida=11433

http://www.icj-cij.org/docket/index.php?p1=3&p2=1&code=ru&case=132&k=95



m.of. p. I nr. 157/16.07.1997.



a nu se uita ca Tratatul a fost insotit de un Acord conex, care nu afost trecut prin Parlament. In acest Acord se vorbeste de Insula Serpilor


Ministrul transporturilor - Basescu in acea vremea - nu are nici o atributie de politica externa. Presedintele decide politica externa a tarii peste capul oricarui ministru - inclusiv peste capul primului ministru. O alta institutie cu atributii in politica externa este Parlamentul - care are datoria de a ratifica tratatele, dupa dezbatere, si daca sunt in interesul tarii.

Principalii vinovati in cazul unei politici externe deficitare sunt presedintele (cel care propune) si parlamentul (institutia care ratifica), in nici un caz un ministru de la transporturi (sau de la sanatate, agricultura etc). Ministrul de externe este doar un "instrument" de comunicare in sensul ca NU ministrul de externe stabileste directiile politicii externe. Ministrul de Externe ar fi putut sa isi dea demisia in semn de protest, in caz ca ar fi fost nemultumit sau in dezacord cu presedintele.


Oricare alt ministru - de la sanatate, transporturi, agricultura etc nu ar fi avut motive sa-si inainteze demisia cata vreme slujba sa nu avea cu nimic de-a face cu treaba Externelor si presedintiei. Insa chiar si cu demisia ministrului de externe pe masa, planurile de ratificare a tratatului ar fi continuat fara nici o problema daca aceasta ar fi fost decizia presedintelui.


Un tratat se negociaza pe o durata de timp lunga asa cum a fost si cazul tratatului Romania - Ukraina, care a inceput sub administratia Iliescu si a fost semnat sub administratia lui Constantinescu, iar ce a fusese deja negociat de Iliescu nu se mai putea renegocia de Emil.


Tratatul cu Ucraina din 1997 - Basescu versus Constantinescu - ce sanse aduce NATO Romaniei?


Un Tratat poate contine si prevederi secrete care nu ajung la cunostinta intregului guvern si nici la cunostinta parlamentarilor, cu exceptia presedintilor celor doua camere. Daca vor cu tot dinandinsul, parlamentarii,cum au facut-o deseori, pot sa voteze ratificarea unor documente internationale fara sa cunoasca prevederile acestora.

Tratatul a fost mai degraba o conditionare a aderarii RO la UE si nu la NATO, de fapt. S-a spus ca "trebuiau semnate tratatele cu Rusia si Ucraina ca o conditie sine-quanon, intrucat UE nu este de acord cu modificarea granitelor in Europa". Acum nu se mai poate face nimic in ceea ce priveste Bucovina si Tinutul Herta, asta pare clar. Ucraina nu va fi de acord sa le cedeze, iar Romania ce-o sa faca? Sa plece la razboi?

Cat despre Insula Serpilor, ocupata, nu cedata, de rusi printr-o operatiune amfibie in timpul WWII, si apoi preluata pe baza de proces verbal, fara nici un fel de acord sau tratata, este acum pe rol un proces, care va mai dura vreo doi ani, la CIH, scopul procesului, cu care au fost de acord cele doua tari, este DOAR delimitarea platoului continental (bogat in gaze si se pare petrol) prin instanta.


Insula Serpilor este o problema foarte serioasa dar Basescu se refera nu doar la Insula Serpilor (luata cu japca de ucraineni) ci si la nordul Bucovinei si sudul Basarabiei. Astea sunt teritoriile romanesti pe care le-am pierdut in urma pactului Ribbentrop-Molotov si care au fost alipite de Stalin Ucrainei. Romania prin tratatul de buna vecinatate a renuntat indirect la orice pretentie teritoriala, la Cernauti ... la zona de nord, dar este vorba si de partea de sud, a fostei Basarabii, Buceagul, adica Basarabia istorica unde s-a nascut maresalul Averescu.

De aici, din sud, pleaca problema cu platoul continental, cu petrolul de acolo, din Insula Serpilor si din zona maritima limitrofa. Problema Romaniei cu Ukraina este nu numai Insula Serpilor cat mai ales hotararea Ukrainei, unilateral si in dispretul conventiilor internationale de a-si mari frontiera maritima expandandu-si teritoriul peste limita granitelor actuale romanesti.

Delimitarea platoului Marii Negre in favoarea ucrainenilor ar lipsi Romania de o resursa energetica majora si ar duce chiar la situatii juridice imposibile, deoarece Ucraina ar putea fora chiar pe teritoriul Romaniei daca se va stabili la Haga ca Insula Serpilor este o insula iar nu o stanca. Diferenta este de vreo 200 de mile marine. Insula Serpilor este la 45 de kilometri de Sulina.

Teoretic (intr-o logica a absurdului) daca Kievul castiga la Haga ucrainenii ar avea drept la prospectiuni chiar si in mijlocul Sulinei, in piata de peshte, deoarece pe o raza de 200 de mile in jurul Insulei totul le-ar apartine. Chiar daca suntem in UE, unde cica granitele nu mai conteaza - pamantul istoria si neamul conteaza.

A nu se uita ca astazi traiesc in Cernauti multi romani mai romani decat romani din mijlocul Bucurestiului. Si indiferent din ce aliante ai face parte, teritoriul si populatia intotdeauna conteaza (sunt bunuri fundamentale pe care le oferi acelei aliante; daca nu ai ce oferi, nu mai contezi).

Cat despre cele doua tinuturi Bucovina si Herta, precum si Insula Serpilor, cedate prin semnatura lui Adrian Severin, Emil Constantinescu aceste bucati de pamant romanesc NU mai pot face obiectul unui proces la CIH, deoarece contravine Cartei Europene si a Dreptului International, care stipuleaza ca nu se pot modifica granitele europene trasate dupa 1948...

Exista insa un dar...


In viziunea extinderii NATO catre est, daca Romania si-ar juca cartea bine in raport cu Ucraina, care este dorita in NATO, s-ar putea pune problema reunirii Basarabiei cu Tara Mama ceea ce ar insemna desigur si considerarea problemei Bucovinei si a celor trei tinuturi din sud, cu tot cu iesirea la mare.

A renunta la teritoriu national pentru orice fel de aliante vremelnice este o aberatie pe care nici un sef de stat nu o poate sustine fara a-si anula sensul si natura functiei. Fisa postului interzice unui sef de stat sa accepte modificari teritoriale. Ca orice soldat presedintele este aflat sub drapel, legat de juramant, si daca datoria si timpurile impun sacrificiul - presedintele este obligat sa se sacrifice. Sub nici o forma un presedinte nu poate accepta ciuntirea teritoriului national.

Sansa oferita de nevoia stringenta a Vestului de a aduce Ucraina in curtea NATO ar putea fi exploatata de Romania. Acele teritorii apartin Romaniei pentru ca Bucovina apartinea Moldovei si nu de 20 de ani sau de 200 ci de la inceputuri. Pentru ca de aproape doua milenii valahii de aceeasi limba si obiceiuri si sange - fie ei numiti moldoveni, ardeleni sau munteni au murit si au renascut pe pamanturile acestea pline de sangele a nesfarsite generatii de romani si unde sufletele mortilor isi vor face veacul in veci de veci.

1 comment:

Anonymous said...

PRINTUL NICOLAE O ULTIMA SANSA SI SPERANTA PENTRU ROMANIA
" TRECEREA DE LA SITEMUL OLIGARHIC COMUNIST LA SISTEMUL DEMOCRATIC "

Romania este o tara comunista!! Varianta nationala poate fi denumita “comunismul privatizat. Cauza principalala o reprezinta anii de dupa Revolutie cand Ion Iliescu a fost la conducere, inconjurat de grupurile comunist securiste.  Sistemul de astazi este un sistem mafiot care controleaza intreaga economie nationala. Prin aşa-zisa privatizare, în România a fost creată o economie oligarhică, în care capitalul este concentrat în proprietatea privată a unui grup minoritar, care nu reprezintă mai mult de 5% din numărul familiilor româneşti.Este o economie parazitară, în care averile nu s-au acumulat prin crearea de avuţie, ci prin însuşirea şi consumarea avuţiei productive creată înainte de 1989, prin corupţie şi jaf. Este o economie care a creat şi susţine o societate in descompunere. Clanurile economice au devenit clanuri politice, ale căror interese sunt potrivnice celor ale cetăţenilor, scopul lor principal constituindu-l nu servirea cetăţenilor, ci propria lor îmbogăţire. Dominaţia acestor clanuri este atât de puternică încât este imposibilă crearea şi funcţionarea de partide politice normale, care să aibă ca scop real apărarea drepturilor şi libertăţilor cetăţenilor. Statul român post decembrist este opera activiştilor şi securiştilor partidului şi statului comunist. Acestia au infiltrat partidele politice postdecembriste, au devenit membrii parlamentelor şi guvernelor postcomuniste,si care au pus pe piciore Constituţia din 1991. Daca constitutia comunista a fost adus pe turela tancurilor rusesti, constitutia iliesciana a fost adusa prin tarnacopurile minerilor. Statul român post decembrist a fost de la început şi continuă să fie al mafiei comuniste, trebuie înlocuit cu opusul său. Reintoarcerea la constitutia precomunista din 1923 si la Monarhia Constitutionala reprezinta intoarcerea la interesul national, opus unui interes de grup. El va insemna revenirea la vechiul stat romanesc, cu adevarat democratic, asemanator statelor europene avansate.(Anglia ,Olanda,Suedia, Norvegia, Spania.Belgia). Intoarcerea Romaniei in familia civilizatiei monarhice ar insemna  o radicala schimbare de imagine a tarii,atat de necesara in momentul de fata. Regele Nicolae, un tanar inteligent si educat ,varul Printului Charles la conducerea unei foste tari comuniste va atrage atentia intregii lumi, el va fi un semn bun pentru o tara aflata in deriva.  Ar fi insa o greseala irecuperabila revenirea la monarhie fara o schimbare structurala a societatii romanesti. Ea ar da legitimitate unui regim bazat pe manipularere si minciuna . Ar fi o stampila de aprobare a celui mai mare jaf din istorie, asa numita privatizare romaneasca. Facand o analogie intre intre comunism si nazism, modelul propus pentru curatirea societatii romanesti, este procesul de denazificare al americanilor in Germania. El depaseste ca scop procesul de lustratie din fostele tari comuniste, fiind un model nu numai pentru indepartarea fascistilor din sistemul politic ,ci si creierea unui sistem economic de factura occidentala. Articolul 5 a creiat baza asa numitului “miracol economic german”si poate pune bazele unui miracol romanesc. Fiecare cetatean german a dat o declaratie asupra activitatii sub natonal- socialism si fiecare cetatean roman va da o declaratie asupra activitatilor din socialism. Declaratia ramane secreta. In afara de crime sau tortura toate faptele sunt iertate. Minciuna sau falsul duce insa automat la ani de inchisoare. Procesul propus este departe de a fi a revansei, este un efort de a da fiecarui cetatean drepturi egale in activitatea politica si realizare economica. Chiar si cei care au gresit trebue sa sanse egale cu ceilati. Singura exceptie sunt cei care au avut fuctii de conducere in sistemul criminal, numit comunism.  Punctele principale ale programului sunt urmatore. - Eliminarea din functile de raspundrere si din viata politica, a fostilor comunisti (functii importante) ca si a fostilor sgenti si colaboratori ai securitatii. Prin nominalizarea categoriilor de fosti comunisti si functiile la care la care nu acestia nu trebue sa aiba acces, clasa politica va fi reinoita aproape in intregime. -Nationalizarea bogatiilor nationale sau de interes public : aurul, uraniul, petrolul, gazele naturale,etc ....delta,apele,apele minerale. - Nationalizarea marelui capital creiat din conturile secrete ale armatei, securitati comertului exterior, sau a lui Ceausescu. - Un sistem de taxare progresiv care sa sprijine intreprinzatorul roman  in dauna economiei oligarhice. -Creiarea unui Fond National pentru incurajarea creiarii capitalului pentru 95% din populatie , care nu poseda nici un capital si un sfert din salariul mediu european.  Toate aceste masuri, avand grija sa nu perturbeze sistemul economic, pun bazele trecerii de la o economie oligarhica, la o economie cu caracter democratic competitiv. Aceasta politica economica va creia o clasa mijlocie instarita ,capabila sa detina puterea economica si politica si sa-si impuna propriile valori morale: munca, inventivitate, cinste, solidaritate sociala si nationala. Regele va avea sub autoritatea sa institutiile care necesita neutralitate politica sau sunt esentiale pastrarii indivividualitatii si securitatea natiei. ACESTEA SUNT : SERVICIILE SECRETE, ARMATA SI CULTURA NATIONALA.  Pentu ca sistemul mafiot a creiat o coruptie generalizata si statul nu mai poate apara drepturile esentiale si securitatea de zi cu zi al cetatenilor, pana la creiarea unei sistem juridic, propunem automat dublarea tuturor pedepselor.  Miscarea monarhista prezinta o ALTERNATIVA DE GUVERNARE, cu totul diferita de cele oferite de partidele care au guvernat Romania post decembrista, o alternativa care sa permita romanilor iesirea din mizeria materiala si morala in care se afla. El va permite sa reintram in Europa din nou, de aceasta data pe usa din fata. Nu de mult am trimis o scrisoare Printului Charles, care ma onorat cu un raspuns. "Revenirea la monarhie prin varul meu Printul Nicolae de Romania este o idee surprinzatoare care merita interesul nostru, dar in ultima instanta viitorul depinde de vointa poporului roman"
  Robert Horvath Deva cineast New York REZISTENTA REGALA ROMANA (R.R.R) 29 Martie 2009 
  P.S.ACEST ARTICOL ESTE CONTINUAREA LA"PRINTUL NICOLAE ESTE VIITORUL REGE AL ROMANIEI'" publicat new york magazin culian nr 611.